• ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ آذر
  • اِسَّبِت ٦ ربيع الثاني ١٤٤۰
  • Saturday, December 15, 2018
کلیدواژه: 39505
تاریخ انتشار:۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت، ساعت 10:54
تاریخ بروزرسانی:۱۳۹۶/۱۰/۱۳
نحوه دریافت نوبت درمانگاه تخصصی و عمومی

درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی رازی قزوین با 14 درمانگاه فعال در شیفت صبح و 50 نفر پزشک متخصص در رشته های داخلی ، جراحی ، اطفال و نوزادان ، زنان و زایمان ، ارولوژی ، پوست ، جراحی مغز و اعصاب ، گوش و حلق و بینی ، چشم در ضلع شمالی بیمارستان قرار دارد . به منظور رفاه حال مراجعین و رضایت بیماران گرامی و پیرو ساماندهی انجام شده در وضعیت نوبت دهی درمانگاه تخصصی ، خواهشمند است به یکی از طرق ذیل جهت نوبت دهی اقدام فرمائید .

1- نوبت دهی تلفنی ( تلفن ثابت و همراه )

1- نوبت دهی تلفنی از ساعت 8 صبح روز قبل آغاز می شود.

2- نوبت دهی برای روزهای بعد از تعطیلات، در آخرین روز کاری قبل از تعطیلات انجام می شود.

3- پس از تماس با شماره های 33673206 (4 خط) و 33695851 (4 خط) ارتباط شما با سیستم نوبت دهی برقرار می شود. مراحل اخذ نوبت دهی به شرح ذیل می باشد:

4- ابتدا شماره 2 را انتخاب نمایید.

5- سپس با انتخاب شماره 1 نوبت دهی شیفت صبح پزشکان برای شما فعال می گردد. • در این مرحله با انتخاب نمودن درمانگاه تخصصی مورد نظر، درصورتی که ظرفیت نوبت دهی پزشکان تکمیل نشده باشد، اسامی پزشکان برای شما اعلام می گردد.

• با انتخاب نمودن پزشک مورد نظر وارد مرحله رزرو نوبت دهی می شوید.

• کد ملی بیمار را وارد کنید.

• گزینه ستاره (*) را انتخاب نمایید.

• شماره پیگیری و زمان حضور شما در درمانگاه اعلام می گردد.

• توجه داشته باشید که شماره پیگیری اعلام شده با شماره نوبت دهی فرق می کند و شماره نوبت شما در روز مقرر و مراجعه به درمانگاه مربوطه از طریق منشی به اطلاع شما می رسد.

• نوبت دهی در درمانگاه های اطفال، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، پوست و مو، بیهوشی، اعصاب و روان ، ارتوپدی ، قلب ، داخلی ، کلیه ، چشم جراحی مغز و اعصاب ، زنان و جراحی زیبایی و ترمیمی به صورت غیر حضوری می باشد .

2- نوبت دهی از طریق تلفن همراه ( USSD )

- شماره گیری از طریق کد دستوری # 28 *1420*44* با استفاده از تلفن همراه

3- نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل - مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس / http://nobat.tamin.ir

- انتخاب استان قزوین

- دانلود نسخه اندروید نوبت دهی Ray Teb و نصب آن بروی تلفن همراه

- ثبت نام در نرم افزار ( در گزینه انتخاب استان ، باید مدیریت درمان قزوین انتخاب شود )

- پس از ثبت نام می توانید از قابلیتهای متنوع نرم افزار از جمله امکان اخذ نوبت برای خود و بستگان

– آشنایی با نشانه های بیماریها ) بر روی تلفن همراه بهره مند شوید .

4- نوبت دهی اینترنتی

- مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس / http://nobat.tamin.ir

- انتخاب استان قزوین

- عضویت در سایت

- پس از عضویت در سایت می توانید نسبت به اخذ نوبت از مراکز مختلف تامین اجتماعی در سطح استان اقدام نمائید .

لازم به ذکر است در راستای تسهیل امور بیماران محترم مراجعه کننده به درمانگاه ارتوپدی و لزوم ارائه خدمات کیفی و پیگیریهای بعدی درمان وضعیت پذیرش این بیماران به شرح ذیل می باشد :

1- نوبت دهی تلفنی از 24 ساعت قبل

2- بیماران ارجاعی از اورژانس بیمارستان

3- بیماران ارجاعی از درمانگاه عمومی بیمارستان و کلیه مراکز درمانی سرپائی سازمان بیمارانی که در این مرکز خدمات درمانی ارتوپدی دریافت داشته ، برای مراجعات بعدی ، نوبت مراجعه بعدی رزرو شده و از نوبت گیری مجدد معاف می باشند . ( منشی و پذیرش درمانگاه هماهنگی مراجعات بعدی را انجام می دهند ) لذا مقتضی است همکاری لازم با مسئولین و پرسنل درمانگاه تخصصی بعمل آورید . « نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک 1100014203 یا آدرس www.Tamin.ir به گوش مسئولین برسانید . » درمانگاه تخصصی بیمارستان رازی

آپارات سراسری - استان ها سروش سراسری - استانها
اظهار نظرات | 0 نظر
captcha